Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου..

Ήταν 15 Ιουνίου και σε δύο ημέρες θα γινόμουν τριάντα ετών. Ήμουν ανασφαλής για την είσοδο σε μια νέα δεκαετία της ζωής μου και υπήρχε ο φόβος ότι τα καλύτερα χρόνια μου ήταν τώρα πίσω μου.
 Η καθημερινή ρουτίνα μου περιλαμβάνε το γυμναστήριο για να εξασκηθώ πριν πάω στη δουλειά. Εκεί κάθε πρωί έβλεπα τον Nicholas, φίλος μου εδώ και λίγο καιρό. Παρόλο που ήταν εβδομήντα εννέα ετών ήταν σε καταπληκτική φόρμα. Όπως χαιρετίστηκαμε με το Nicholas την συγκεκριμένη ημέρα, παρατήρησε ότι η καλημέρα μου δεν ήταν γεμάτη ζωντάνια όπως συνήθως και με ρώτησε αν υπήρχε κάτι που με απασχολούσε. Του είπα ότι ήταν το άγχος για την είσοδο στη τρίτη δεκαετία της ζωής μου. Γεμάτος αγωνία αναρωτήθηκα πώς θα ήταν αν κοιτούσα πίσω στη ζωή μου, όταν θα έχω συμπληρώσει την ηλικία του Nicholas, οπότε τον ρώτησα: «Ποια ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής σας;"
Χωρίς δισταγμό ο Nicholas απάντησε, "Λοιπόν, Joe, αυτή είναι η φιλοσοφική απάντησή μου στο φιλοσοφικό ερώτημά σου:
"Όταν ήμουν παιδί στην Αυστρία και για όλα φρόντιζαν οι γονείς μου, αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής μου.
Όταν πήγαινα στο σχολείο και μάθαινα όλα αυτά τα πράγματα που γνωρίζω σήμερα, αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής μου.
Όταν πήρα την πρώτη μου δουλειά και είχα ευθύνες και αμοιβόμουν για τις προσπάθειές μου, αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής μου.
Όταν γνώρισα τη γυναίκα μου και ερωτεύτηκα, αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής μου.
Ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος έληξε και η σύζυγός μου και εγώ έπρεπε να διαφύγουμε στην Αυστρία για να σώσουμε τη ζωή μας. Όταν ήμασταν μαζί και ασφαλείς σε ένα πλοίο με προορισμό τη Βόρεια Αμερική, αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής μου.
Όταν ήλθαμε στον Καναδά και ξεκινήσαμε την οικογένεια μας, αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής μου.
Όταν ήμουν νέος πατέρας και έβλεπα τα παιδιά μου να μεγαλώνουν, αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής μου.
Και τώρα, Τζο, είμαι εβδομήντα εννέα ετών. Έχω την υγεία μου,αισθάνομαι καλά και είμαι ερωτευμένος με τη σύζυγό μου, ακριβώς όπως ήταν όταν πρωτοσυναντήθηκαμε. Αυτή είναι η καλύτερη περίοδος της ζωής μου!"
(Joe Kemp)

1 σχόλιο:

  1. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΆ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ.. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΖΩΗ ΜΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή